maanantai 14. syyskuuta 2015

Vuosi ilman Jentaa

Tänään tasan vuosi ilman Jentsiä. Ikävä on joka päivä mukana, ja tuskin se poistuu koskaan, mutta sen kanssa on elettävä.
Jenta oli ja on mun elämäni hevonen, eikä sitä voi koskaan korvata. Tein videon yhteisistä hetkistä taas, mulla on onneksi tosi paljon kuva- ja videomateriaalia Jentasta, vaikka tietysti muistot on muistoja, vaikkei niitä olisi taltioitukaan.
No kuitenkin, en osaa mitään järkevää tästä sanoa taaskaan, joten näihin kuviin ja videoon.

lösssöö


IMG_9526

IMG_9202

IMG_6962

IMG_4059

IMG_0176

IMG_0273

IMG_0235

IMG_0110 (2)

IMG_0010


Tulisitpa takas ♥ 

7 kommenttia:

  1. Ihana postitus. Mä tiedän miltä susta tuntuu itsekin olen joutunut luopumaan yhdestä rakkaimmssta hevosesta. Ihana video.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ja joo, se on kyllä ihan hirveetä, kun niin tapahtuu. Kiitän vielä.

      Poista
  2. Ei vitsi, onks Jenta Kotalasta kotoisin? Ennen kutsuttiin Piituksi? Oon alottanu tällä ratsastaan! Kamalaa, en tienny että Jenta on poissa.. :(

    VastaaPoista
  3. Onko koko nimi Plut Jenta? Meillä on Kotalan Söt Jenta, samaa näköä on ❤

    VastaaPoista
  4. Onko koko nimi Plut Jenta? Meillä on Kotalan Söt Jenta, samaa näköä on ❤

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)