tiistai 12. elokuuta 2014

Mikä on se jokin, jolla itsesi keräät?


Heippati, mun pitäis olla jo nukkumassa, mutta tulinkin postailemaan. Laitan taas nopeesti vaan kuvia ja sitten vähän selitän jotain.

Koulu alkoi keskiviikkona 6.8, se tarkoittaa sitä, että arkisin mulla soi herätyskello 5.34 ja sitten onkin tosi tiukka aikataulu, että saa kaiken valmiiksi ajoissa. Aamupala pitää tehdä jo illalla odottamaan.
Käyn koulua siis Helsingissä ja olen autoalalla. Sain heti ensimmäisenä koulupäivänä kaverin, jonka kanssa olenkin viettänyt aikaa joka päivä koulussa tähänkin asti. Meillä on luokassa tosi hyvä ryhmähenki, jos jossain asiassa tarvitsee apua, sitä myös saa.
Yleensä pääsen koulusta 15.15, tiistaisin 14.15 ja perjantaisin jo 11. Olen useimmiten viiden jälkeen kotona, tai jos menen tallille, niin sitten lähempänä kahdeksaa.

Jentalta on nyt ollut taas yksi kenkä irti, mutta torstaina onneksi tulee kengittäjä. Eilen olin kuitenkin Jentailemassa, poni oli ihan supermiellyttävä ratsastaa. Kuunteli hyvin apuja, eikä kyttäillyt yhtään (viime aikoina on harrastanut kyttäystä).

IMG_0849

IMG_0875

IMG_0913

IMG_0950

IMG_0952

jenta

20140802_151933

kaliaa


Juhani oli meillä ennen koulujen alkua, sunnuntaista maanantaihin vissiinkin. Minä taasen olin viime perjantaista sunnuntaihin hänen työnä pohjanmaalla. Pääasiassa vietettiin mukavaa yhteistä aikaa vaan olemalla ja katsomalla telkkaria jne, mutta lauantai-iltana käytiin myös pyörähtämässä baarissa. Juhanin isoveli tarjosi mulle yllätysjuoman, joka paljastui "läskihomo"-nimiseksi drinkiksi, tykkäsin!
Ja ah sitä onnellisuuden tunnetta, kun heitettiin linttaa Volvolla. Musiikki soi, viinapullo kiersi henkilöltä toiselle ja Volvo päästeli möreitä voimaääniä. Siinä nousi väkisinkin hymy naamalle ja tunsin olevani elossa. Siihen mä kuuluin. Se antoi mulle ihan hirveesti voimaa.

Mutta nyt on kyllä ihan pakko mennä nukkumaan, että jaksaa nousta huomenna.

volvopari

Snapshot_20140806_2

2 kommenttia:

  1. Mikä susta sit tulee ku oot autoalalla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajoneuvoasentaja, eli korjailen sitten autoja :)

      Poista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)