perjantai 20. syyskuuta 2013

Kai mä hengitän?


Heippa. Aattelin tulla nyt postailemaan, kun viime kerrasta on kuitenkin jo vähän pidempi aika.
Ei mulla oikeestaan ole sen suurempaa asiaa, mutta ehkä saan jotain aikaiseksi.
Ainiin, nyt (tai oikeastaan aina) saa laitella toivepostausehdotuksia, koska kuten olette ehkä huomanneet, niin ei ole oikein aihetta postailuun niin usein. Kaikki ehdotukset sallitaan, niitä voi heitellä tähän postaukseen kommentilla, mulle fb'ssä/tekstiviestillä, ask.fm'ssä tai vaikka kirjekyyhkyn avulla.

IMG_3076

Torstaina (eilen) olin tuttuun tapaan ratsastustunnilla, ja tälläkin kertaa sain mennä hevosella, jolla en ennen ole ratsastanut. Ratsuni oli siis Muhku.
Ennen tuntia mulla oli hirveet ennakkoaavistukset, että Muhku olis ihan kamala ratsastettaessa ja ettei tunnista tulisi yhtään mitään. Selkään päästyäni opettaja vielä ilmoittaa, että tunti mennään ilman jalustimia. Hienoo, ajattelin.
Aluksi mun piti laittaa Möhkistä enemmän eteen, että se kulkisi kunnolla eikä vain haahuilisi. Tehtiin pysähdykset kulmissa oleviin kirjaimiin, peruutukset lyhyille sivuille ja pitkien sivujen keskelle voltit. En oikein meinannut saada Muhkua taipumaan aluksi, mutta luulisin, että loppua kohden parani ainakin hieman.
Tehtiin ravissa myös voltit samoille kohdille, pysähdykset jätettiin pois ja lyhyet sivut mentiin käynnissä.
Möhkiksen ravissa oli helpompi istua kuin mitä olin kuvitellut.

Laukattiin lyhyille sivuille ympyrät ja jatkettiin pitkä sivu vielä laukassa. Muhku yritti oikoa, tosin opettaja varoittikin minua siitä jo ennen tehtävän aloittamista. Sain Möhkiksen kuitenkin pysymään reitillä ihan ok.
Tunti oli kiva ja Muhku yllättävän mukava!
IMG_3158

Jentan tilanteesta saadaan varmaan kohta taas lisää tietoa, ja infoon sitten siitä luultavasti tänne blogiinkin.

IMG_3064

IMG_3073

IMG_3074

4 kommenttia:

  1. voi ku muhku oli hieno tos kuvassa:o ! Muttaniin, tee vaikka joku kiva ''tarina'' tavallaan susta ja jentasta, teijän kehityksestä ja ihan alusta asti kun jenta tuli sulle jne. ! (: ymmärsit varmaan ja sillee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, se on :)!
      Joo ymmärrän, hyvä ehdotus, täytyy tehdä sitten kun on paljon aikaa ja jaksamusta, tulee varmaan aika pitkä tarina c:

      Poista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)